Chevrolet Aveo II
Chevrolet Aveo II ? następca modelu T200/T250. Jest produkowany od 2011 roku w wersji sedan i hatchback. W Ameryce Płn. jest oferowany pod nazwą Sonic, a w Australii jako kolejne wcielenie modelu Barina marki Holden.
Chevrolet Aveo T300 w wersji sedan
Wyposażenie
Chevrolet Aveo oferowany jest w pięciu wersjach wyposażenia:
LS
LS+
LT
LT+
LTZ
Auto seryjnie wyposażone jest m.in. w czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, wspomaganie układu kierowniczego, tempomat, radio CD/MP3, elektryczne szyby przednie oraz systemy ABS, BAS, TCS, HSA, ESC. Klimatyzacja jest dostępna seryjnie od wersji LT.
Silniki
Dostępne są cztery silniki benzynowe ? o pojemności 1,2 l i mocy maksymalnej 70 KM lub 86 KM, 1,4 l 100 KM i 1,6 l 115 KM oraz dwa silniki Diesla ? o pojemności 1,3 l i mocy maksymalnej 75
Spalanie
Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 5. Najmniej CO? emituje silnik Diesla 1.3/75 ? 97 g* na kilometr. Silnik ten, podobnie jak jego mocniejsza, 95-konna odmiana, wyposażony został w system Start&Stop, dzięki czemu na 100 km średnio spala w cyklu mieszanym zaledwie 3,7 l* oleju napędowego.
* ? dane dotyczą wersji sedan; średnie spalanie wersji hatchback to 3,8 l oleju napędowego na 100 km, a emisja CO? wynosi 99 g/km
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Aveo
Projektowanie nowych samochodów
Wypuszczanie do sprzedaży nowych samochodów możliwe jest po dokładnym sprawdzeniu ich stanu. Stosowanie się do takiej zasady pozwala na zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom dróg. W przeciwnym razie mogliby oni ulegać różnym wypadkom pomimo tego, że dokonali zakupu nowych samochodów. Dlatego produkcja nowych samochodów jest bardzo poważnym przedsięwzięciem i odbywa się według stałych etapów. Najpierw doświadczeni mechanicy wykonują projekty nowych samochodów, następnie są one produkowane według ich wskazań. Po dokładnym sprawdzeniu wszystkich funkcjonalności samochodu może on trafić do sprzedaży. Zwykle jednak kupno nowego samochodu zarezerwowane jest dla osób posiadających sporą gotówkę, a inni użytkownicy dróg sięgają po samochody używane.
Ulotki rozdawane przez pracowników sklepów motoryzacyjnych
Polecane sklepy motoryzacyjne zwykle posiadają bardzo dobre oceny wśród klientów. Takie oceny mogą być przez nich zamieszczane na stronach internetowych oraz w gazetach codziennych. Wiele osób przekazuje także swoje dobre opinie odnośnie sklepu motoryzacyjnego również w sposób bezpośredni podczas codziennej rozmowy. Nie zmienia to jednak faktu, że znane sklepy motoryzacyjne zamieszczają ich reklamy w widocznych częściach miast oraz na różnych portalach internetowych. Dzięki temu mogą one zyskiwać cały czas nowych klientów. Pracownicy takich sklepów zajmują się także rozdawaniem ulotek reklamujących ich działalność. Takie ulotki rozdawane są zwykle przy warsztatach samochodowych lub na stacjach paliw.